اس ام اس عاشقانه 3
اس ام اس عاشقانه 3
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


پاییز است و هوا پر شده از "دوستــت دارم" هایی که به باد سپرده ام. . .
کاش پنجره ات باز باشد. . .


&&&&&


شاهزاده عشقی که غلامت شده ام پابند تو و اسیر دامت شده ام گویند

کبوتری وفادار تر از طوقی نیست طوقی صفتم جلد مرامت شده ام..


&&&&&


دل جان رابه ره دوست فدا باید کرد: به هوای دل او ترک هوا باید کرد:

یا نباید زجهان لاف زد از دلبر و عشق : یا که خود را به ره دوست فدا باید کرد.


&&&&&

 

 

&&&&&


برایت یک بغل مریم؛ که مستش می شوی هردم؛ برایت قدرت آرش؛ که دشمن را زنی آتش؛ برایت سفره ای ساده؛ حلال وپاک وآماده؛ برایت هرچه خوبی هست؛ صمیمانه دعاکردم


&&&&&


تو منتظر یک قطاری ، قطاری که تو را به دور دست ها میبرد تو میدانی تو را به کجا میبرد اما مطمئن نیستی اما مهم نیست چون ما با هم خواهیم بود.


&&&&&


دوستان واقعی مثل صبح می مونن. نمیشه تمام روز داشتشون ولی مطمئنی که روز بعد و هفته بعد، ماه بعد، سال بعد و تا ابد هستند!


&&&&&


خدایا این دلتنگیهای من را هیچ بارانی آرام نمیکند فکری کن اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت...


&&&&&


بدو

 

بدو

 

بدو دیگه

 

نمیتونم بیشتر از این تحمل کنم بپر تو بغلم دلم برات تنگ شده


&&&&&


گاه میتوان برای عزیزی چند سطر سکوت یادگاری گذاشت ،‌تا او در خلوت خود هر طور که خواست انرا معنا کند...


&&&&&


گاهگاهی که دلم تنگ و نگاهم ابریست ، همه از خاطر توست خاطره ای دیگر نیست

!

&&&&&

 

به یاد هم بودن قشنگ ترین هدیه ای است که نیاز به با هم بودن ندارد...!

 

تا همیشه بیادتم گل من...


&&&&&


نوازشم کن نترس!!

 

تنهایی واگیــر نداره


&&&&&


خیلی سخته غمخوار کسی باشی که خودت بزرگترین غمــش هستی


&&&&&


این روزها شیرین میزنم بی انکه پای فرهادی در میان باشد


&&&&&


هجوم خواب ها پلک مرا از پا نمی انداخت

 

چه شبهایی طلوعت را به جانم منتظر بودم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: